حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

زندگی نامه حلما کوچولو

نشستن

1392/10/15 9:33
نویسنده : عمه فرزانه
338 بازدید
اشتراک گذاری

هی به آدم میگم شش ماهت تمام شد باید بشینی.باید بشینی.

خب باباجوون من دوست ندارم بشینم.

هی منو میشونید.دورو برم بالش میچینید.حواستون به من هست من اگر دوست نداشته باشم همه کارا بی فایده است.

اما چون یکی بهم قول داده اگر بشینم برام یه کاری میکنه شاید شاید فکرامو کردم و نشستم.نیشخند

هی به آدم میگم شش ماهت تمام شد باید بشینی.باید بشینی.

خب باباجوون من دوست ندارم بشینم.

هی منو میشونید.دورو برم بالش میچینید.حواستون به من هست من اگر دوست نداشته باشم همه کارا بی فایده است.

اما چون یکی بهم قول داده اگر بشینم برام یه کاری میکنه شاید شاید فکرامو کردم و نشستم.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ida
1 بهمن 92 9:47
قربونت برم من که میشینی عروسکم