حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

زندگی نامه حلما کوچولو

حلما در 3 و 4 بهمن ماه

1392/11/9 23:02
نویسنده : عمه فرزانه
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه شما که نگاه هاتون را به وبلاگ من هدیه میدهید.

دیروز و پری روز کلی خاطره شد.اولش پنج شنبه با خاله رویا و عمه فرزانه رفتیم بیرون وکلی گشتیم و خرید هارو انجام دادیم و رفتیم فروشگاه رفاه و کلی چرخ بازی کردیم.

جمعه هم رفتم خونه خاله رویا بعدشم با مامان بزرگ و خاله رویا و عمه فرزانه رفتیم بیرون و بعدشم رفتیم شهر فرش ، موقع برگشتم من خیلی خسته شده بودم و توی ماشین خوابم برد.

عکسهای این دو روز هم در ادامه مطلب.....

به به عجب ماست خوشمزه ای .............زبانزبانزبان

ببین چه دمپایی های گوگولی دارم.......هوراهوراهورا

 

اینجا هم خونه خاله رویا (خاله بابایی)رفتم مهمونی جمعه 4 بهمن.دارم هویج میخورم تازه کلی هم سینی بازی کردم........نیشخندخنده

خب دیگه یه کم بشینیم روو مبل استراحت کنیم دیگه ......چشمکچشمک

 

به به چه حمام آفتابی ...........عینکمژهعینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ida
7 بهمن 92 9:43
قربونت برم من با خنده های قشنگت نفس من
ida
7 بهمن 92 9:46
دلم ضعف رفت اخه جیگر من
مامان بهاره مامان امیرمحمد
9 بهمن 92 9:47
وای چه فرشته کوچولوی خوشگل و نازی اسپند براش دود کنید
عمه فرزانه
پاسخ
ممنونم شما لطف دارین
مهتاب
13 بهمن 92 15:38
مرسی که به ما سر زدین یه بوس تپل برای حلما خوشگله خودم
مامان هلیا
14 بهمن 92 8:17
جونمممممممممممممممم ماشالله چه نازه دخملمون وچه عمه مهربونی که واسه برادرزادشون وبلاگ درست کردند و عکسای خوشمل میذارن. دوست داشتید به وب هلیا جون ماهم سر بزنید.